Oferty inwestycyjne

Zapytanie ofertowe nr 21/2023

 


 

SP.021.21.2023                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Węglewo , 13.12.2023 r.

 

 

 

Zapytanie ofertowe nr 21/2023

 

Szkoła Podstawowa im.prof.J.Kostrzewskiego  w Węglewie  prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione towary , zgodnie z opisem zamówienia.

1.Opis przedmiotu zamówienia: zakup monitora interaktywnego wraz z  dostawą i montażem  do gabinetu rewalidacyjnego

 

Lp.

Nazwa pomocy dydaktycznej

Specyfikacja techniczna
(minimalne wymagania)

Jednostka

Ilość

1.

 Monitor interaktywny

Przekątna ekranu 65 cali, rozdzielczość 3840x 2160, jasność 420 cd/m2, Żywotność matrycy:50000,wbudowane głośniki2X16 W, Wersja systemu: Android 11,00

 

sztuka

1

 

 

2. Wykonawca, którego oferta zawiera braki - nie będzie dalej rozpatrywana.

3.Wykonawca dostarczy i zamontuje monitor interaktywny w gabinecie terapeutycznym   w terminie do 28.12.2023 r.

4. Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty zgodnie z umową-jeśli takie są wymagane.

5. W wycenie należy przewidzieć inne prace nie przewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania ,a mogą się pojawić podczas realizacji.

6.Dopuszcza się także doraźne zmiany wyposażenia w uzgodnieniu z inwestorem.

7. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.

8. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne,w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.

9.Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń :

-wypełniony i podpisany formularz ofertowy  – załącznik 1

- atesty i certyfikaty producenta na przedmioty oferty-zgodnie z umową-jeśli takie są wymagane.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny.

Cena - 100% - wybór najniższej oferty

11. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

12. Pisemne oferty należy złożyć w wersji elektronicznej lub papierowej w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im.prof.J.Kostrzewskiego w Węglewie; Węglewo 16, 62-010 Pobiedziska z dopiskiem:  Zakup monitora interaktywnego wraz z  dostawą i montażem  do gabinetu rewalidacyjnego“  do dnia 20.12.2023 r.  do godziny  10:00.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest  zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710)

 

Załączniki:

1)formularz ofertowy  (załącznik  nr 1)

2)wzór umowy (załącznik  nr 2)

 

Osoba do kontaktu :

p.Katarzyna Woźniak

nr tel. 61 8177-046

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Dyrektor Szkoły Podstawowej

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Katarzyna Woźniak

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Podpis oraz pieczęć zamawiającego

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 grudnia 2023 18:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Woźniak
Ilość wyświetleń: 76
15 grudnia 2023 18:22 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2023 18:22 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie załącznika [zalacznik_1__formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2023 18:21 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)