Oferty inwestycyjne

Zapytanie ofertowe nr 13/2023

 

SP.021.13.2023                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Węglewo, 16.11.2023 r.

 

 

 

Zapytanie ofertowe nr 13 /2023

 

W związku z zamiarem zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm.) Szkoła Podstawowa im.prof.J.Kostrzewskiego  w Węglewie  prosi o złożenie oferty cenowej na wymienione prace, zgodnie z opisem zamówienia.

1.Opis przedmiotu zamówienia: remont pomieszczenia na gabinet dyrektora.

Zakup wszelkich materiałów do remontu po stronie wykonawcy

2. Wykonawca, którego oferta zawiera braki - nie będzie dalej rozpatrywana.

3.Wykonawca przystąpi do wykonania robót po podpisaniu umowy, a odbiór prac odbędzie się najpóźniej do 22.12.2023

4. Oferent dostarczy gwarancje, atesty i certyfikaty producenta na przedmiot oferty zgodnie z umową.

5. W wycenie należy przewidzieć inne prace nieprzewidziane, związane z realizacją zadania, a które obecnie nie wynikają z zakresu zadania ,a mogą się pojawić podczas realizacji zadania. Dopuszcza się także doraźne zmiany wyposażenia w uzgodnieniu z inwestorem.

6.W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wcześniejszą wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z pomieszczeniami wskazanymi do remontu.

7. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.

8. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne,w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego.

9.Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów  i oświadczeń :

-wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wypełnionymi tabelami zawierającymi wykaz robót – załącznik 1

- oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny.

Cena - 100% - wybór najniższej oferty

11. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót.

12. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im.prof.J.Kostrzewskiego w Węglewie; Węglewo 16, 62-010 Pobiedziska z dopiskiem: ”Remont pomieszczenia na gabinet dyrektora  do dnia 24.11.2023  do godziny  13:00.

Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm..) na podst. art. 4 ust. 8 w/w ustawy.

Załączniki:

1)formularz ofertowy wraz ze szczegółowym wykazem cen (załącznik 1)

2)wzór umowy (załącznik 2)

 

Osoba do kontaktu :

p.Katarzyna Woźniak

nr tel. 61 8177-046

 

..........................................................

Podpis oraz pieczęć zamawiającego

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2023 21:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Woźniak
Ilość wyświetleń: 63
16 listopada 2023 21:01 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 listopada 2023 21:01 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 listopada 2023 21:01 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)