Załącznik nr 2
Umowa nr ……/2025
zawarta w dniu …………. …w Węglewie pomiędzy:
…………………………………, NIP………………., reprezentowaną przez …………………. zwanej w dalszej części umowy "ZLECENIOBIORCĄ”,
a
Gminą Pobiedziska ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska NIP 7773094478 reprezentowaną przez: Katarzynę Woźniak Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Józefa Kostrzewskiego we Węglewie zwaną w dalszej części umowy "ZLECENIODAWCĄ"
§ 1.
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest remont sali lekcyjnej nr 4.
Zakres prac: demontaż starych paneli, wywóz, Przygotowanie podłoża pod ułożenie nowych paneli, ułożenie nowych paneli i listew przypodłogowych, usunięcie starych warstw farby, wyrównanie ścian i sufitu, przygotowanie do szpachlowania, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie
2. Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy zgodnie z załączoną specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym.
3. Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną Ofertą, obowiązującymi przepisami oraz ponosi ryzyko związane z wystąpieniem koniecznych do zrealizowania prac dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego
w ramach wynagrodzenia.
4. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.
5. Zleceniodawca wymaga od Zleceniobiorcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego
§2.
1.Zleceniobiorca oświadcza, że posiada potrzebną wiedzę, doświadczenie, urządzenia do wykonania przedmiotu niniejszej umowy.
2. Poza innymi obowiązkami wynikającymi z treści umowy do obowiązków Zleceniodawcy należy dokonanie protokolarnego odbioru końcowego robót.
3. Poza innymi obowiązkami wynikającymi z treści do obowiązków Zleceniobiorcy należy:
b. Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż. Wykonywanie prac w sposób umożliwiający pracę Zleceniobiorcy oraz innym wykonawcom.
c. usuwania wszelkich pozostałości po zużytych materiałach, odpadów i opakowań. W przypadku nie wywiązania się z tego obowiązku czynności porządkowe zostaną wykonane przez Zleceniodawcę na koszt i ryzyko Zleceniobiorcy.
d. Przekazanie Zleceniodawcy certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na zamontowane urządzenia i sprzęt.
§ 3.
1.Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania prac
i dostarczenia zawartych w Zapytaniu ofertowym SP.021.04.2025 z dnia 10.07.2025 r.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy najpóźniej do dnia
3. Za podstawę wykonania przedmiotu umowy w terminie określonym w ust. 1 uznaje się protokolarny odbiór końcowy robót.
§4.
1.Strony ustalają, że za wykonanie prac Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy wynagrodzenie brutto w wysokości: …………………………………………………………………………….
(słownie złotych: ……………………………………………………………………………..).
2. Strony postanawiają, że rozliczenie za przedmiot umowy i zapłata wynagrodzenia dla Zleceniobiorcy nastąpi po zakończeniu prac z zapytania ofertowego SP.021.01.2025
3. Zleceniobiorca sporządzi i przedstawi Zleceniodawcy fakturę VAT lub rachunek w terminie 7 dni od daty odbioru robót.
4. Zapłata należności przez Zleceniodawcę nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury lub rachunku przez Zleceniobiorcę, przelewem na wskazane przez niego konto.
§ 5.
1.Zleceniobiorca jest odpowiedzialny wobec Zleceniodawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przez 36 miesięcy. Okres rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego i podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
2.Zleceniodawca będzie zgłaszał Zleceniobiorcy wady na piśmie niezwłocznie po ich wystąpieniu, wyznaczając odpowiedni termin do ich usunięcia. W przypadku nie usunięcia wad przez Zleceniobiorcę w wyznaczonym terminie Zleceniodawca będzie mógł powierzyć usunięcie wad innym osobom na koszt i ryzyko Zleceniobiorcy.
§6.
1. Zleceniodawca może żądać zapłaty odszkodowania za niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy w formie kar umownych w następujących przypadkach
i wysokościach:
1) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości:
a. 0,25% łącznego wynagrodzenia ryczałtowego zamówienia w okresie pierwszych 30 dni kalendarzowych zwłoki, liczonego za każdy dzień zwłoki,
b. 0,5 % łącznego wynagrodzenia ryczałtowego zamówienia za każdy następny dzień zwłoki, 2) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym lub w okresie rękojmi za wady w wysokości 0,3 % łącznego wynagrodzenia ryczałtowego zamówienia, za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia wyznaczonego na usuniecie wad,
3) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia ryczałtowego za dana część zamówienia.
2. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, jeżeli szkoda przewyższy wysokość kar umownych.
3.Strony zastrzegają możliwość dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych ponad wartość naliczonych kar umownych. Zleceniobiorca daje gwarancję na okres 36 miesięcy.
§ 7.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
§ 8.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie maja przepisy Prawa zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
§ 9.
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla
Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy.
....................................... .........................................
ZLECENIOBIORCA ZLECENIODAWCA
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Węglewie