zał.nr 1

 

 

                                                                                                      Załącznik nr 1

 

 

FORMULARZ  OFERTOWY

 

 

 

                                                                                                                                                                                                         

.............................................

PIECZĄTKA Z NAZWĄ I ADRESEM OFERENTA

                              NR NIP, NR REGON

 

 

                                                                                                                                                          Szkoła Podstawowa

im. prof. J. Kostrzewskiego

w Węglewie

 

 

Nawiązując do ogłoszonego zapytania ofertowego: remont sali lekcyjnej nr 4:

 

Lp

Podstawa kalkulacji/ opis pozycji

Ilość podłoża

Jedn. miary

 

Prace przygotowawcze:

zabezpieczenie okien przed uszkodzeniami,

zabezpieczenie ciągu komunikacyjnego przed zabrudzeniami

 

 

1.

Demontaż starych paneli, wywóz

Ok. 24

2.

Przygotowanie podłoża pod ułożenie nowych paneli

 

Ok. 24

3.

Ułożenie nowych paneli i listew przypodłogowych- zakup listew po stronie wykonawcy – po uzgodnieniu

z zamawiającym.

Ok. 24

m2

4.

Usunięcie starych warstw farby

Ok. 95

m2

5.

Wyrównanie  ścian i sufitu

Ok. 95

m2

6.

Przygotowanie do szpachlowania, szpachlowanie

Ok. 95

m2

7.

Gruntowanie

Ok. 95

m2

8.

Malowanie

Ok. 95

m2

 

 

 

1.

Oferuję(my) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym określonym opisem zamówienia:

 

2.

Cena oferty ogólna:

 

 

         Cena netto

   

 

plus   podatek VAT 

       -

 

        R a z e m      (wynagrodzenie brutto)

 

 

Słownie zł :

 

 

 

 

3.

Wymieniona wyżej cena oferty jest zbieżna z kosztorysem ofertowym i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

4.

Oświadczam(y), że cena oferty za przedmiot zamówienia jest ostateczna i  zawiera wszystkie należności dodatkowe wynikłe z warunków zapytania ofertowego.

 

5.

Deklaruję(emy) nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia na dzień 15.08.2025 r.

 

6.

Oświadczam(y), że uważamy się za związanych niniejszą ofertą do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

 

7.

Oświadczam(y), że

1. jestem(eśmy) uprawniony(nieni) do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

2. posiadam(y) uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia,

3. dysponuję(emy) niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,

4. znajduję(emy) się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

8.

Oświadczam(y), że w przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązuję się do zawarcia umowy na warunkach podanych w tym wzorze (załącznik 2).

 

Załącznikami do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część są:

 

1)      .............................................................................................

2)      .............................................................................................

3)      .............................................................................................

4)      .............................................................................................

 

 

Węglewo, dn. ......................................

 

                                                                                             .....................................................

                                                                                                 (podpis i pieczątka Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO

 

Oświadczam, że spełniam/nie spełniam obowiązek informacyjny przewidziany w art.13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem i przekazałem Zamawiającemu.

 

 

 

 

………………………………………..

Pieczęć i podpis

 

 

.

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lipca 2025 12:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Woźniak
Ilość wyświetleń: 5
10 lipca 2025 12:33 (Katarzyna Woźniak) - Zmiana treści zakładki.
10 lipca 2025 12:31 (Katarzyna Woźniak) - Zmiana treści zakładki.
10 lipca 2025 12:30 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie nowej zakładki.