zał.nr 2

 

 

                                                                                                                           Załącznik  nr 2  

  

  

Umowa nr  …../2025

  

zawarta w dniu …………. …w Węglewie pomiędzy:  

…………………………………, NIP………………., reprezentowaną przez …………………. zwanej w dalszej części umowy  "ZLECENIOBIORCĄ”,  

 

  

Gminą Pobiedziska ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska NIP 7773094478 reprezentowaną przez: Katarzynę Woźniak Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Józefa Kostrzewskiego we Węglewie zwaną w dalszej części umowy "ZLECENIODAWCĄ"  

  

  

§ 1.  

  

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest  - zakup sprzętu na plac zabaw.

 

 2. Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy  zgodnie z załączoną specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym.   

  

3. Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną Ofertą, obowiązującymi przepisami oraz ponosi ryzyko związane z wystąpieniem koniecznych do zrealizowania prac dodatkowych niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego

w ramach wynagrodzenia.  

  

4.Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, towary składane lub bardziej skomplikowane winny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach.  

  

5.Zleceniodawca wymaga od Zleceniobiorcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów, łącznie  z rozładowaniem, rozpakowaniem, złożeniem na koszt i ryzyko własne, w godzinach i dniach wskazanych przez zamawiającego  

  

§2.  

  

1.Zleceniobiorca oświadcza, że posiada potrzebną wiedzę, doświadczenie, urządzenia do wykonania przedmiotu niniejszej umowy.   

2.Poza innymi obowiązkami wynikającymi z treści umowy do obowiązków Zleceniodawcy należy dokonanie protokolarnego odbioru końcowego robót.  

3.Poza innymi obowiązkami wynikającymi z treści do obowiązków Zleceniobiorcy należy:  

b.                  Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż. Wykonywanie prac w sposób umożliwiający pracę Zleceniobiorcy oraz innym wykonawcom.  

c.                   usuwania wszelkich pozostałości po zużytych materiałach, odpadów i opakowań. W przypadku nie wywiązania się z tego obowiązku czynności porządkowe zostaną wykonane przez Zleceniodawcę na koszt i ryzyko Zleceniobiorcy.  

d.                  Przekazanie Zleceniodawcy certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych oraz gwarancji producentów na zamontowane urządzenia i sprzęt.  

§ 3.  

 

1.Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania prac 

i dostarczenia zawartych w Zapytaniu ofertowym SP.021.03.2025 z dnia 10.07.2025 r.  

2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy najpóźniej do dnia  

 

3. Za podstawę wykonania przedmiotu umowy w terminie określonym w ust. 1 uznaje się protokolarny odbiór końcowy robót.    

  

§4.  

  

1.Strony ustalają, że za wykonanie prac Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy wynagrodzenie brutto w wysokości: …………………………………………………………………………….

(słownie złotych: ……………………………………………………………………………..).  

2.                  Strony postanawiają, że rozliczenie za przedmiot umowy i zapłata wynagrodzenia dla Zleceniobiorcy nastąpi po zakończeniu prac z  zapytania ofertowego SP.021.03.2025

3.                  Zleceniobiorca sporządzi i przedstawi Zleceniodawcy fakturę VAT lub rachunek w terminie 7 dni od daty odbioru robót.  

4.                  Zapłata należności przez Zleceniodawcę nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury lub rachunku przez Zleceniobiorcę, przelewem na wskazane przez niego konto.  

                                                                  § 5.  

  

1.Zleceniobiorca  jest odpowiedzialny wobec Zleceniodawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przez 36 miesięcy. Okres rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego i podpisania protokołu końcowego odbioru robót.  

2.Zleceniodawca będzie zgłaszał Zleceniobiorcy wady na piśmie niezwłocznie po ich wystąpieniu, wyznaczając odpowiedni termin do ich usunięcia. W przypadku nie usunięcia wad przez Zleceniobiorcę w wyznaczonym terminie Zleceniodawca będzie mógł powierzyć usunięcie wad innym osobom na koszt i ryzyko Zleceniobiorcy.  

 

 

§6.  

 

1.      Zleceniodawca może żądać zapłaty odszkodowania za niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy w formie kar umownych w następujących przypadkach

i wysokościach:  

1) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości:  

a.                   0,25% łącznego wynagrodzenia ryczałtowego zamówienia w okresie pierwszych 30 dni kalendarzowych zwłoki, liczonego za każdy dzień zwłoki,  

b.                  0,5 % łącznego wynagrodzenia ryczałtowego zamówienia za każdy następny dzień zwłoki, 2) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym lub w okresie rękojmi za wady w wysokości 0,3 % łącznego wynagrodzenia ryczałtowego zamówienia, za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia wyznaczonego na usuniecie wad,  

3) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Zleceniobiorcy w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia ryczałtowego za dana część zamówienia.   

2. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, jeżeli szkoda przewyższy wysokość kar umownych.  

3.Strony zastrzegają możliwość dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych ponad wartość naliczonych kar umownych. Zleceniobiorca daje gwarancję na okres 36  miesięcy.  

   

§ 7.  

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.  

   

§ 8.  

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie maja przepisy Prawa zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.  

  

§ 9.  

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla  

Zleceniodawcy  i Zleceniobiorcy.  

  

  

  

  

  

 .......................................                                                                .........................................  

   ZLECENIOBIORCA                                                                     ZLECENIODAWCA  

  

  

  

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lipca 2025 12:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Woźniak
Ilość wyświetleń: 7
10 lipca 2025 12:24 (Katarzyna Woźniak) - Zmiana treści zakładki.
10 lipca 2025 12:21 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie nowej zakładki.