Zapytanie ofertowe nr 2/2025

 

SP.021.02.2025

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Węglewo, dnia 10.07.2025 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2025

 

W związku z art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw usług.

 

1. Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. prof. Józefa Kostrzewskiego w Węglewie

2. Przedmiot zamówienia: „Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego  dla około 12 osób w roku szkolnym 2025/2026”.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów w trakcie trwania roku szkolnego.

3. Termin realizacji zamówienia: od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.

 w dni: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć lekcyjnych.

4.  Miejsce lub sposób uzyskania zapytania ofertowego:

Szkoła Podstawowa im. prof. Józefa Kostrzewskiego w Węglewie (sekretariat szkoły)

Osoba do kontaktu: Katarzyna Woźniak-789-203-600

5. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena

6.  Warunki niezbędne do spełnienia przez Wykonawcę:

Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który:

-  posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

- posiada wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową gwarantującą wykonanie zamówienia;

- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym minimum jednym pojazdem spełniającym wymagane przepisy w zakresie przewozu żywności i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:

- świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.) a ponadto:

- do przestrzegania norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności

- świadczenia usługi zgodnie z normami HACCP i zaleceniami SANEPID-u.

- przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.

7. Warunki dotyczące jakości i ilości przygotowywanych posiłków:

Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:

- zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal,

- drugie danie: gramatura nie mniej niż 500 gram i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal

Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe:

- jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu;

- w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym wraz z surówką;

- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych;

- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone;

- do przygotowywania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych, dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;

- zupy powinny być sporządzane na wywarze warzywno - mięsnym.

8. Warunki dotyczące transportu posiłków:

Transport posiłków powinien odbywać się w termosach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.

8. Sposób oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty na usługi nastąpi w oparciu o kryterium podane w punkcie 5.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę, która spełnia wymogi formalne zawarte w punkcie 6. oraz opiewa na najniższą kwotę brutto uwzględniającą łączną liczbę posiłków.

9.  Warunki płatności:

Płatność na podstawie faktury (rachunku), co miesiąc, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Warunki płatności – 14 dni od dnia prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury (rachunku).

10. Sposób przygotowania oferty:

- ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na załączonym formularzu ofertowym  – załącznik nr 1. Należy podać cenę brutto za 1 zestaw obiadowy z podziałem na: danie pierwsze oraz danie drugie + kompot a także skalkulować koszty obiadu dwudaniowego dla całej grupy.

- do ofert należy dołączyć  podpisany wzór umowy – załącznik nr 2

 11. Miejsce i termin składania ofert:

Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sekretariacie Zamawiającego, pocztą na adres:

Szkoła Podstawowa im .prof. Józefa Kostrzewskiego w Węglewie, 62-010 Pobiedziska albo mailowo na adres:szkola@spweglewo.pl z dopiskiem „Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego  dla około 12 osób w roku szkolnym 2025/2026” do dnia 20.08.2025 r.  do godz. 10.00.

W przypadku przesyłki pocztą liczy się data dostarczenia przesyłki do szkoły. Przesyłki, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.

14. Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o złożenie wraz z wymaganymi dokumentami - oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych. Klauzula RODO znajduje się na formularzu ofertowym.

 

 

Osoba do kontaktu :

p.Katarzyna Woźniak

nr tel.789203600

 

                                                                                Dyrektor Szkoły Podstawowej w Węglewie

                                                                                                                   Katarzyna Woźniak

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1  „Formularz ofertowy”

Załącznik nr 2 „Wzór umowy”

 

KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. prof. J. Kostrzewskiego  w Węglewie, Węglewo 16, 62-010 Pobiedziska, dalej jako „szkoła”. Inspektorem ochrony danych osobowych w szkole jest Pani Anna Rosin , adres e-mail: arosin@o2.pl

 

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja uzyskana w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

·         obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych może skutkować nie udzieleniem zamówienia publicznego

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·         nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Ponadto wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lipca 2025 09:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Katarzyna Woźniak
Ilość wyświetleń: 12
10 lipca 2025 10:50 (Katarzyna Woźniak) - Zmiana treści zakładki.
10 lipca 2025 09:27 (Katarzyna Woźniak) - Dodanie nowej zakładki.